Vila i frid

Igår kväll togs Yra bort. Jag är knäckt, min älskade, älskade hare har lämnat jordelivet. Jag kan inte tro att det är sant. Jag vill inte tro det. Fan alltså, från att ha varit en helt ok dag så har dagen krashat totalt. Det går inte att beskriva med ord hur det känns. 7 månader fick jag med henne, sen bodde hon hos sin fantastiska fodervärd i 1 och och 1 månad. 
 
Jag kanske slutar med kaniner helt, fast det känns så konstigt att inte äga en hare. Kanske i framtiden. Vi får se. 
Det är dags att montera ner hennes bur för det kommer inte att sitta någon matgalen Yra där någonsin. 
 
Vila i frid älskade vän. 
f.110517 f.130602
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Det du skrev på Facebook var så vackert.

Svar: Tack
Mandana Veysi

2013-06-04 @ 00:24:40
URL: http://hippaherkules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0