Varma minnen

Kom hem för en halvtimme sen ungefär efter att ha festat lite med Emma, Tilda och två killkompisar till Tilda. Fick en jättefin kontakt med den ena killen och vi pratade om allt och ingenting. Det känndes skönt. 
 
Emmas mamma skjutsade hem mig då hon vägrade låta mig gå ensam från stan. Fy sjutton vad glad jag är att jag har så fina vänner och att deras föräldrar bryr sig så mycket om mig. En stor eloge till dem.
 
Har även sålt iväg min BMX idag till Linneá och just nu sitter jag och lyssnar på Izor som sussar sött och pratar med en av mina närmsta vänner Carla på facebook. En sådan vän är inte lätt att hitta och när man väl har hittat en sån vän är det viktigt att hålla den hårt, för man får bara en chans. Det är inte slumpen som gjort att Carla och jag har fått kontakt utan det måste ha varit någon mening bakom det.
 
Jag är oerhört glad att vi har kontakt, jag ser henne som min andra syster. jag kan vara så öppen och ärlig med henne, hon har stöttat mig när jag har haft det tufft och jag stöttat henne. Fy sjutton va jag älskar den människan som har så mycket kärlek och glädje i sig. 
 
Nu ska jag sluta blogga. Imorgon ska jag följa med min lillebrorsa till banken för han ska äntligen få ett bankkort. Efter det ska jag träffa Emma. Denise ska jag också träffa imorgon, ska bli jätte kul. Om vädret är fint så kanske hundarna kan få bada lite. Det tror jag att terven skulle uppskatta. Han har varit lite rastlös idag så vi var ute och kastade boll i någon timme. kanske drar en sväng till skogen med. Vi får se vad dagen har att erbjuda. 
 
Nu ska jag återgå att prata med min fantastiska vän. Kolla gärna in hennes blogg! (www.Memyselfanddogs.blogg.se) 
 
Här är en bild på Carla, Misti och Izor från deras besök i Augusti 2012. Izor och Misti fann varandra direkt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carla

love you guys! :D <3

Svar: PUSS! <3
Mandana Veysi

2013-06-12 @ 02:09:26
URL: http://memyselfanddogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0