Teen Wolf

Har suttit och glott på 7 ansvitt av Teen wolf, ska glo på ett par till innan jag gör kväller.
 
Idag har vi inte gjort någonting speciellt, vi tog en tur till skogen och Izor rejsade som en dåre. Pandora hade långkopppel så att hon fick lite mera utrymme att röra sig på.
 
Efter promenaden kom Denise över och gick sen vid 7 tiden. 
Pappa frågade mig efter någon timme om vi skulle gå en promenad tillsammans med hundarna och det vela jag. 
Det var jätte skönt att bara gå och gå tillsammans med pappsen. Till en början hade han Iz men efter ett tag bytte vi och med hjälp av godis kunde jag distrahera honom från hundar vi mött. Det är svårare när jag har två koppel att hålla reda på men jag vänjer mig så smårningom.
 
Om vädret blir fint idag så ska hundarna få bada, absolut. Sen ska jag tänka ut någonting som Iz och jag kan pyssla med. Vad vet jag inte än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0