Snart bär det av

Snart jag Iz och jag till tåget. Vädret är inte det minsta roligt, hoppas att det är finare i Söderhamn. Prinsen och jag har myst hela förmiddagen och jag ska gå en lite kortare runda med honom snart och sedan kolla på någon serie. Det blir nog kalasbra. Har inte mycket att skriva. Är helt tomt i skallen, orkar inte duscha nu heller så jag duschar när jag kommer fram. Skulle även behöva städa lite i rummet innan vi åker så jag ska försöka hinna med det också.
 
Har drömt jätte konstiga drömmar inatt men tack och lov var det bara drömmar och ingenting annat. Hoppas att ni får en trevlig torsdag allihopa. Kommer bli tomt på bloggfronten nu i ett par dagar men bloggar när jag kommer hem. Tar inte med mig datorn denna gång, blir för mycket med 2 hundar på tåget och en jäkla massa packning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0