Skolavslutning

Kl 18.00 är det skolavslutningsmiddag på Läkerol arena. Efter det har jag äntligen sommarlov!
 
Igår kväll spenderade jag, syrran och Izor kvällen hos Jeanette där Ying, Berivan och Lisa var. Izor skötte sig jätte bra och morrade bara lite i början på dem. Sen gick han fram och gosade med allihopa. 
 
Nu är Denise och Herkules här, D har hjälpt mig att klippa klorna på kaninerna och nu ska vi kolla en trailer på någon film. Vilken vet vi inte än men det får vi se. Eller så tittar vi på en serie. 
 
Efter avslutningen kommer Denise troligtvis hit igen och då ska vi titta på en längre film. Senare kommer en man och ska köpa min BMX. Äntligen får jag den såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0