Skogspomenad

Denise och jag tog med hundarna till skogen och gick en sväng med dem efter lydnadstävlingen, vi i skogen i någon timme och sen begav vi oss hem, D och H gick hem till sig. När vi kom hem var pappa jätte stolt över hur det gick på tävlingen. Sen brast det totalt och jag blev mega deprimerad så fort jag tänkte på yra. Imorgon ska jag nog montera ner hennes bur men usch vad tomt det kommer att bli.

Karin och jag har pratat en del och hon tänker inte sälja ungarna i kullen och kanske i framtiden blir jag sugen på en yra bebis så förhoppningsvis kan hon hålla en hona åt mig.

Pappa kom nyss in med Izor. Jag bara vinglar omkring i lägenheten och set dubbelt. Kanske behöver stanna hemma från skolan imorgon för att återhämta mig lite.

Pappa har även gått med på att vi ska ha Pandora här lite under sommaren, jag tror att det kan hjälpa både Izor och mig ledigt mycket. Hon är en trygg och lugn individ, precis vad Izor behöver. Och jag känner att jag verkligen vill ha henne.

Nu ska jag titta på en film och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0