Seg dag

Idag blir det nog vila för hundarna, har inte fått sova ett blund inatt.
Hade en riktigt dålig kväll igår så jag tog hundarna och gick runt hela brynäs, öster och boulognerskogen med dem. Det tog ett par timmar men jag lyckades lugna mig någorlunda. 
 
Är helt slut i kroppen idag, min kvällsmedicin är slut sen två dagar tillbaka och jag får inte tag i numret till psyk för att förnya receptet. Så jäkla typiskt.
 
Nåja, thats it. Om jag blir piggare idag ska jag göra ett nytt försök att leta reda på deras nummer för nu ser jag inte riktigt klart.
 
kollade på säsong 2 av Teen Wolf inatt, den var faktiskt bra. 
Om jag har ork senare så ska jag ut och träna Izor. Annars får han pyssla med aktiveringsbollen en stund.
Pandora är helt slut sen gårddagens cykeltur/badstund samt långpromenad. Men det förstår jag, hon är inte van vid så mycket fysisk aktivering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0