Regn

Idag har det regnat hela dagen, så jäkla tråkigt så Izor har fått leka med aktiverings kuben när vi kom hem från våran promenad.

Han gick så fint i koppel idag, jag tror att han känner på sig att jag inte är på topp idag. Jäklar vad yr jag var när vi gick och izor hade stenkol på mig hela tiden.

Nåja, mår bättre nu iallafall och ska väl ta och dammsuga lite i rummet samt göra lite småfix. Efter det ska jag duscha och sen gör jag kväll! Ska till skolan imorgon o H tömma mitt skåp som består av en förpackning pennor haha. Samt lämna in några böcker. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Det får vi se då. Och i över i övermorgon är det äntligen skolavslutningsmiddag. Sen är vi lediga i hela två månader, dom månader kommer att bestå av hundträning, hundträning och hundträning. Samt mys med mina vänner också såklart. Haha.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin hund!!!!!!!!!!! :D

Svar: Tack så mycket!
Mandana Veysi

2013-06-11 @ 00:10:56
URL: http://theunicorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0