Oron

Jag har i några dagar nu vetat att min belgiska hare Yra varit dålig och idag fick jag reda på att hon är betydligt sämre. Det kan vara en infektion i livmodern eller någonting. Hennes fodervärd har tagit henne till vetten och fått medicin samt CC men Yra är inte sammarbetsvillig för 5 öre. Hon är super stressad när hon ska hanteras och har nu blivit flyttad från sina 6 veckors gamla ungar.
 
Det är riktigt tufft för mig det här, Yra och jag har haft ett speciellt band. Jag vet inte hur jag kommer att klara av om även hon går bort nu. Karin har erbjudit sig en unge om det nu skulle bli så att hon måste tas bort men jag måste ta mig en funderare. Jag vill inte vara utan en belgisk hare! Men samtidigt känns det så fel att försöka "ersätta" henne. 
 
Snälla bli frisk envisa hare. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0