Natt inlägg

Iz var riktigt dålig i magen nu på sista kvällsrundan. Det var både vattnig och fast avföring. När vi kom in kräktes han två gånger. Jäkla hund som har så bråttom att tugga i sig kött, kyckling tuggar han bra men brosken var så smarrig så han svalde en hel remsa på en gång tror jag. 
 
Och under tiden vi var och handlade hade han haft roligt med en tom mjölkförpackning, han fick väl i sig lite kartong där. Jäklar vad jag har tjatat om att inte lägga mjölkkartonger/burkar på golvnivå när Iz är hemma själv för han är listig som en räv. 
 
Är man hemma visar han noll intresse för sakerna men går man ut så är de minsann roliga.
 
Sitter just nu och pratar med fina Carla, och idag åker vi! Det är inte så jäkla många timmar kvar nu inte!
Ska snöra ihop en pastasallad senare att ha med på tåget. Ska prata lite till med Carla innan jag lägger mig. Behöver sova så att jag kan försöka hålla mig någorlunda pigg i början av resan. Jag ber till gudarna att det inte är fullsmockat med hundar på tåget. Håller tummarna hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0