Mys med Emma

Iz och jag tog bussen hem till Emma och vi gick först till skogen en sväng och släppte hundarna, efter det fick jag köra minikross. Fy sjutton vad kul det var fast jag bara åkte en kort sträcka. Vi hade dock problem med att få igång den då jag är så sjukt seg men sen så!
 
Därefter gjorde vi "hemlagat" té som bestod av färsk mynta och mös på hennes altan till filmen Up.
Efter ett tag blev det väldigt myggit så vi begav oss in och fortsatte att se filmen där. Efter ett tag kom hennes pappa och lillasyster Agnes. Izor skällde ut Emmas pappa men när han hade gått och satt sig så gick Izor dit och vela bli klappad. 
 
Vi har tittat på olika youtube klipp, pratat om skolan, sommarlovet, skrattat och haft det bra. Det här ska vi absolut göra oftare.
 
Nu ligger Izor och sover och jag ska väl pyssla med någonting innan jag blir trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0