Mys med Emma och klubben

Igår spenderade jag dagen först med Denise, cyklade med Iz till bollan där vi mötte upp D's mamma och mormor samt Herkules. Vi fikade och hade det bra, Izor skötte sig otroligt bra trots att det var hundar överallt och fullproppat med folk. Det blev ett utfall och sen var det lugnt. 
 
Efter det tog och hundarna och cyklade till testebån där vi spenderade ca 3 timar och Izor och Denise badade för fullt. Herkules och jag satt på stranden och solade mest haha.
 
Efter det cyklade vi hem och jisses vad trött Izor var. Efter va 2 timmar mötte vi upp Emma på stan och gick till bollan och träffade Kurt och hans vänner. Izor var fram och hälsade på allihopa och skötte sig UTMÄRKT!
 
Därefter gick Emma och jag till Robins lägenhet, matade katterna, pysslade lite med lägenheten och kollade på film till 3 på morgonen. 
 
När vi vaknade storstädade vi lägenheten och jag kippte klorna på katterna. Nu har vi varit hemma i 1,5 timme ungefär. Vi ska snart möta Denise och Herkules för att åka till klubben och köra agility i den här värmen men räserterven tycker att agility är så kul så värmen kommer nog inte att hindra honom från att träna. Arbetsnarkman som han är. 
 
Tar med mig kameran så det kommer bilder senare ikväll/imorgon. Beror helt på hur trött jag är när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0