Måste försöka

Trots att jag har legat och gråtit nu på morgonen så måste jag försöka klara av dagen. För Izors skull. Får dra på ett fakeleende och bita ihop. De sim vet om detta med yra hoppas jag inte nämner det idag för jag orkar inte gråta ner. Måste fokusera på izor idag.

Tävlingen kommer säkert att gå åt pipsvängen men vad gör det i nuläget? Det är ett under att jag över huvudtaget inte stryker oss från tävlingen.

Det skulle i vilket fall inte löna sig om vi strök oss, nu har vi haft ett mål och jag ska inte sumpa det. Vi behöver inte ens placera oss, känner att jag inte bryr mig alls numera, bara att vi står där på plan och gör det bästa.

Ska även prata med Lisa och Klas om inte jag kan ha Pandora här under sommarlovet. Jag kommer inte klara mig med bara izor. Är van att ha djur runt omkring mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0