Lugnet

Sabina räddade min kväll, hon skrev till mig på facebook efter att hon hade läst mitt blogginlägg angående bulan på Izors nos. Hon förklarade att det var ett myggbett och att myggen är extremt giftiga nu på våren. Det jag kunde göra var att dra på ett tunt lager kortisonsalva om jag hade det hemma men inte sjutton hittar jag tuben! Men nu är jag iallafall lugn. Sabina har en hund som är överkänslig mot mygg/knottbett så hon visste precis vad det handlade om. Sen började jag att inbilla mig att bulan blev större och större. Är en riktig hönsmamma haha.
 
Imorgon tänker jag boka tågbiljetterna till Luleå, har pratat med Åsa och fy sjutton vad jobbigt det kommer att bli. Hon har behållt en malle tik och jag som är så fruktansvärt valpsjuk. Och troligtvis kommer jag att få träffa Izors blivande halvsyskon om parningen blir av! 
 
Ser fram emot det så! 
Idag får jag även besked av Ankie vilken dag hennes farbror hämtar långöronen. Det känns jätte bra då det börjar bli riktigt varmt ute på balkongen för de små. De kommer att få leva loppan ute på landet. 
 
Nu ska jag antingen spela sims eller glo på en film, kan inte riktigt bestämma mig, snacka om I-lands problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0