Långpromenad med Denise och Ivana

Mötte upp Denise vid 3 tiden och sen kom hennew kompis Ivana. Vi gick i boulognerskogen i ett par timmar samt fikade på en brygga i solen. Superskönt. Tervarna tog det cool lugnt på bryggan och visade ingen rädsla alls av att den gungade medan jag tyckte att det var superläsigt. 
 
Därefter hände en sak som jag inte vill ta här i bloggen men som gjorde att mitt mående förändrades från bra till jättedåligt, fick ta några lugande och sen gick vi hem till D och tittade på en komedifilm. Blev faktiskt på bättre humör. Vilka fina vänner man har. 
 
Imorgon åker jag och hundarna till Valbo en sväng, vi ska in på arkens och om hundarna är snälla kanske de får en varsin oxstrupe med sig hem. 
 
Nu ska jag titta på en film och sen sova!
Här är lite bilder från gårddagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Jättefina bilder på jättefina hundar!

Svar: Tack så mycket :)
Mandana Veysi

2013-06-20 @ 08:09:00
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0