Lång öronen blir Luleå bor

Idag kommer Ankie's farbror och hämtar Chili och Joshi. Vilken tur de har att få komma till deras familj. Dom kommer att få ett toppenliv garanterat. Det känns inte alls tungt att släppa dem då jag vet att de kommer att få det så bra.
 
Än så länge har jag inte gjort speciellt mycket. Har varit ut till ninisarna ochh fyllt på med hö och vatten och ska om en timme bege mig till min psykolog.
 
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, ta det lugnt tror jag. Izor är så lugn och snäll nu när matte inte är på topp. Ska väl ut ch kasta boll med honom sen för att bli av med lite överskottsenergi. 
 
Har även hunnit lämnat in en rest till skolan, ska lämna in en till idag och sen tar jag sommarlov! Herregud vad tiden går fort. När pappa kommer hem från jobbet går vi nog till tågstation och bokar tågbiljetterna till Luleå.
 
Ska även ordna ett busskort så det är fixat och klart inför sommaren. Toppen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0