Läder

Min snälla pappa smörjde in alla läderkoppel/halsband och mina kängor med läderfett idag medan jag var ute med Izor. Izor har varit så sjukt gullig hela kvällen och tittat på mig med sina underbara ögon. Fysjutton vad jag älskar den hunden. Det är helt makalöst hur man kan älska någon så mycket.
 
Snart närmar det sig sommarlovet. Gud så härligt! Men bara för att det är lov så ska jag inte sova bort hela dagarna utan jag ska utnyttja dagarna för fullt. Busskort köper jag troligtvis imorgon eller på tisdag. Då jag kan röra mig fritt hela sommaren och den 13 har jag tid hos min sjukgymnast. Efter det tar jag nog tåget till Söderhamn och stannar i ett par dagar. Sen följer Pandora med hem till Gävle. Det ska bli spännande att se hur hon anpassar sig och hur Izor beteer sig med en kompis dygnet runt i en hel vecka. Sen så lämnar jag P i Söderham och rullar vidare mot Luleå. Ska bli så galet roligt. Åsa och jag skrev lite på facebook nyligen och ni anar inte hur mycket jag längtar!
 
Nu måste jag försöka sussa lite, ska till skolan imorgon och tömma skåpet. Bloggar mer imrgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0