Klubben

Väntar på Denise och sen beger vi oss till klubben för att träna agility. Kamerorna är laddade och förhoppningsvis får ni fler bilder idag än sist vi var där. 
 
Imorgon åker Izor och jag till Söderhamn och stannar där till den 17 och vi tar med oss Pandora hem till den 26. Ska bli jätte skoj att ha henne här. 
 
Har även beslutat mig för att sälja ut alla Lisas tillbehör. Det kommer ett inlägg om det senare. 
 
Fina Carla och Misti kommer hit den 8/7. Ser så fram emot deras besök och skrek nästan av lycka imorse när hon bokade tågbiljetterna. Fy sjutton vad jag är glad att de kommer. En hel vecka stannar de också.
 
Nu ska jag fylla på med godis i träningsvästen och dricka någonting innan vi drar. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0