Beachparty

Vid 1 tiden träffade jag upp en tjej som köpte en sele utav mig, efter det begav jag och hundarna oss till bussen för att åka till Skutskär för att träffa S och banditerna. Vi gick till stranden som var fullproppad med folk men vi hittade en liten strandplätt som låg en bit ifrån "den vanliga stranden" och lät hundarna bada.
 
Pandora och Smilla rök ihop en gång men sen var det lugnt mellan dem, efter ett tag kom två flickor som började leka med hundarna. Jag är så stolt över Izor, han lät sig bli klappad och gosad av båda tjejerna och de lekte med honom i vattnet ett bra tag. Pandora tyckte också om tjejerna väldigt mycket! Jätte roligt att se Izors utveckling. 
 
Nu är det bara 3 dagar kvar tills Iz och jag åker, imorgon ska Pandora åka hem. Fy sjutton vad det kommer att bli tomt men hon kommer tack och lov tillbaka sen när Iz och jag varit på våran semester uppe i norr.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Åh vilka fina bilder :D ser riktigt härligt ut!

Svar: Tack så mycket! :D
Mandana Veysi

2013-06-27 @ 08:45:18
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0