Bättre humör

Är på bättre humör nu och tänkte passa på att blogga lite. 
Igår badade jag Pandora och fick hjälp av Denise att lyckas föna/borsta henne. Tusen tack för hjälpen. 
P är jätte fin i pälsen nu och luktar ljuvligt.
 
Rensade öronen på Izor igår då de var fulla i sand från stranden så idag sköljde jag öronen på honom då öronrens hade satt sig i pälsen på honom. Så typiskt, det händer varje gång han ska skaka på sig!
 
Nåja, har tittat på tv en stund. Varit ute med hundarna och är grymt sugen på att träna hund. Igår tränade jag och Pandora lite kontakt då hon måste våga ta kontakt med människor. Hon har jätte svårt för ögonkontakt så det jobbar vi på. 
 
Iz vill jag köra lydnad/bitövnigar med. Vi får se vad jag hittar på med dem. 
Tänkte smsa Denise snart och se om hon är vaken så att Pandora och Herkules lär känna varandra innan vi träffar Sabina och hennes banditer. 
 
Sitter nu och pratar med Carla över facebook. Herregud vad vi har lika åsiker angående hundar. Det är helt sjukt, hon kan i princip läsa mina tankar känns det som!
 
Måste börja planera inför hennes resa hit, vad vi ska hitta på osv. Carla vill iallafall till skogen så då föreslog jag Hemlingby och det kan bli riktigt roligt. Både för oss och för hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0