Bara du och jag Izor

Nu har kaninerna flyttat till sitt tillfälliga hem innan de åker vidare till Luleå om en månad. Det känns men jag vet att de får det bra. Chili har i stort sätt alltid funnits med mig, trots att vi inte varit bästa polare under de senaste åren så har hon betytt massor för mig och hon betyder fortfarande lika mycket.

Nu är det vara Izor och jag, det känns så tomt, jag är inte van att ha bara 1 djur men så fort jag får en egen lägenhet kommer Pandora att flytta hem till mig.

I vilket fall så har jag hunnit rasta iz, träna honom och kastat boll med han. Har även hunnit städa lite på balkongen och ska packa ihop det sista. Datorn packar jag i sist haha. Har gjort en sallad som jag kan äta på tåget och Izor har lyckats öppna resväskan och plocka ut grisöronen. Fy dig!

Kom iallafall på honom och ack vad han skämdes, visade tänderna och började krafsa med tassarna haha.

Om 2,5 timme sitter vi på tåget. Kan knappt tro att det är sant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0