Bad

Har lite tid över nu så jag tänkte blogga lite snabbt.
 
Vad har vi gjort idag då? Var ute i trädgården med alla 3 hundarna och kastade boll åt dem, fotade lite smått också och sedan hjälpte jag till att torka lite bord och efter det parkerade jag mig vid soffan en stund. 
 
För ca 2 timmar sen var Lisa och jag ner till stranden så att hundarna fick bada. Det är inga badkrukor det här inte.
Hundarna badade i 1 timme eller mer innan vi begav oss hem. Fönade Izor torr och sedan Pandora.
 
Kan säga att det var en tuff match att föna P, min ena nagel böjdes åt andra hållet och fy f*n vad ont det gjorde när vi hade vårat lilla krig. Men tillslut gav hon upp och jag lyckades iallafall föna rumpan torr på henne. 
 
Sen har vi inte gjort så mycket annat idag. Klas har "Herrmiddag" så jag försöker att inte störa dem. Ska gå ner och kika vad Lisa pysslar med. Ska kolla om vi kan gå upp på vinden och leta efter det militärgröna tyget ligger som jag ska få sy ett halsband åt Iz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0