Åska och regn

Här i Söderala har det åskat ocdh regnat som sjutton. Ett tag blixtrade det också men nu verkar det som att det endast blåser. 
Vi hade tänkt ta en tur till stranden och låta hundarna bada men det gör vi imorgon istället. Det är nog för allt att bada nu med blåsten och allt.
 
Klas har gjort pizza som var sjukt god, har haft tervmys hela dagen och Iz har mestdels varit ute med Lisa i trädgården. Det är så roligt att se sin hund så fri och glad. Han älskar att vara här. Han kommer direkt när man ropar på honom och man vet alltid att han är i närheten. Goa älskade hund. 
 
Igår var Milla och jag inte bästisar när det var dags för kloklippning men det gick tillslut. Råkade klippa henne lite i pulpan när hon stretade med tassen men det var allt.
 
Pandora tar jag med till Gävleborgs zoo så de får klippa hennes klor, de är så pass långa att jag inte vågar göra det själv. Hon ska även få ett rejält bad så att jag kan borsta ur all död päls men det gör jag när vi kommer hem.
 
Iz ligger just nu och sover på golvet bredvid mig. Ska gå ner och titta på tv nu medan Lisa och Klas är och handlar. Ni får ha det så bra. Kanske uppdaterar bloggen imorgon. 
 
Några bilder från systemkameran kommer det inte att bli föränn jag kommer hem då jag råkade glömma kamerasladden hemma. Inklusive iphone laddaren. Så typiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0