Vila

Stackars Iz har fått ta det riktigt lugnt de senaste dagarna, jag har mått pyton men igår lyckades Wictoria få med mig ut. Vi gick till All star och såg Medina. Efter det gick vi hem och sov, idag har jag varit på ett möte och sen vridit och vänt mig i sängen på grund utav magsmärtor. Misstänker att det är min nyaste medicin som spökar i kroppen. Är helt skakis i kroppen och i händerna.
 
Pappa och Iz är ute, jag känner mig lat och dum. Det är trots allt min hund och jag känne mig så dum att pappa har rastat Izor hela dagen idag. Jag har haft så förbannat ont och jag tror att Iz har förstått det. Han har legat och myst med mig hela dagen. 
 
Imorgon kommer Pandora hit och stannar här över helgen, ska dra till ån med dem om vädret är fint och om min mage blir bättre. Ska även dra ut till klubben någon dag framöver och träna lite. Det var ett bra tag sen nu!
 
Blir lite inomhus övningar senare, nu ska jag krypa ner i sängen och glo på någon kass film med min håriga vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0