Vi tar det lugnt

Igår proenadera vi i 7 timmar så hundarna är helt slut idag.
Vi var på stan och efter en stund kom Wictoria så gick vi för att fika. Efter det gick vi en riktig långpromenad i skogen och jäklar vad vi skrattade och hade det roligt. Carla hade Izor under hela promenaden och jag Misti, det var skönt med lite omväxling.
 
Senare ringde Lisa till mig och vi pratade angående Pandora. 
Eftersom pappa absolut inte vill eller kan ha en till hund här hemma så var jag tvungen att säga det, men innan jag fick det sagt så berättade L att Pandoras förra matte hemskt gärna vela ha tillbaka henne då hon mår bättre både fysiskt och psykiskt. L vela dubbelkolla med mig om det var ok och ja, det tog lite i mig men jag kan inte sitta och vara egoistisk. Jag måste även tänka på hunden, så Pandora har flyttat hem till sin gamla matte och jag kommer att få träffa henne ofta.
 
Nu får jag försöka tänka framåt, satsa gärnet med Izor och om 2 år så flyttar det in en liten galen mallevalp hit. 
 
Carla och jag tänkte åka till Limön idag och vi satt vid hamnen i en timme tills vi beslutade oss för att gå hem istället, vi tar Limön imorgon istället och hundarna får vila ut sig ordentligt idag.
 
Izors tass har läkt jätte fint, han har inte haltat det minsta idag och det värmer i mattehjärtat.
Har inte fotat någonting än men det kommer! Vi ska väl ut med vovvarna strax och då tar jag med mig kameran och lånar C's objektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0