Städat

Igår städade jag rummet och idag med i brist på annat. Izor ska få ta det lugnt idag då jag inte riktigt känner för att träna, vi kanske tar en cykeltur ner till ån eller till skogen. Vi får se. 
 
Har sålt iväg en bogsele till en tjej och ska bara till affären och köpa en grön påse att lägga selen in. Skönt att bli av med lite saker här hemma, det väcker så starka minnen hos mig.
 
Igår natt var det ett helvete för mig, många blandade känslor och tankar som dök upp. men idag är det bättre, måste bara försöka äta någonting som jag inte gjorde igår så att jag inte svimmar eller så. 
 
Gosisterven ligger och sussar på min nybäddade säng. Åhh vad jag älskar den hunden. Helt otroligt!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0