Sök

Har kört lite sök med Izor och ska fortsätta senare. Han hittade alla föremål men fick lite hjälp i slutet då han kom av sig och kom springandes med sin råtta istället. 
 
Det regnar ute och för en gångs skull tycker jag att det är riktigt mysigt. vi får se hur långvarigt det blir. Verkar som att det kommer sluta när som helst. 
 
Har sån jäkla stor lust att åka till skogen och köra sök nu i veckan, ska se om någon annan vill följa med. Tänker inte knyta fast Izor i skogen utan uppsikt. Man vet aldrig liktsom.
 
Jag vaknade iallafall halv 5 imorse, och somnade om vid 8. Vaknade halv 12 och är jätte seg i skallen. Tanken var att Iz och jag skulle ut och kasta boll men gräset men jag har inte haft någon ork till det föränn för en timme sen, men beslutade mig för att trötta ut skallen på honom först. Kan ta en cykeltur med honom sen eller sen eller så får han nöja sig med vanliga promenader idag. 
 
Nu ligger mr fluff totaldäckad på golvet, söket tog verkligen på krafterna. Det var månader sen vi körde det, och det var ett år sen vi körde det mer seriöst och ute i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0