Shopping

Igår gick Miche och jag till Triangeln för att hitta en present åt Carlas syster som fyllde år, handlade lite grejer till mig själv för en gångs skull. En spegel, två par tygskor och ett par pumps. Ska dit imorgon igen och shoppa, tänkte köpa lite grejer till familjen också. Det är så attans bra priser här i Malmö!
 
Idag vaknade jag kl 3!! Carla hann rasta alla 5 hundarna, städa, dammsuga, damma osv. Känner mig ivägen att jag vaknar så sent. Det ska bli ändring på det!
 
Nu har Carla åkt iväg på ett fotouppdrag och Miche stack till affären och köpte energidrycker, cola och cigg. Vi sitter och tittar på Family guy och väntar på att C ska komma hem.
 
Igår fick Iz ett jätte fint halsband av Carla, ett halsband i svart läder med guldnitar på. Vela ge henne en slant för halsbandet men icke. Nu skipper han ha det fula läderhalsbandet som är jätte nött. 
 
Vi har blivit bjuda på middag hos Malin som äger amstaffmixen Donja och terven Fabbe, ska bli jätte roligt. Självklart följer mr Fluff med oss. 
 
Alla här i Malmö blir så faschinerade över Izors päls, haha. De kallar honom för Fluffet. 
 
Igår var vi och hälsade på Carlas fina familj, oj så jag skrattade. Jag förstår nu vart Carla har fått sin härliga humor ifrån! Izor var jätte duktig och gick frivilligt och hälsade på några av C's syskon och på C's systerson. Det bästa med Izor är att han är så jäkla duktig med barn. Han är så lugn och försiktig och låter dem i princip göra vad som helst med honom.
 
Nu ska Miche och jag möta upp Monica vid hundrastgården så att hundarna får leka med lilla underbara Lilly. ♥
 
här är en bild på Mr Fluff (Izor) och Garbo, Carlas Shiloschäfer/tervueren blandning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0