Pandora

Izor och jag kom hem för drygt 1 timme sen. Vi har varit hemma hos Pauline sen klockan 8 och pratat om allt möjligt. Till saken nu. Pandora har flyttat tillbaka till Pauline som var hennes första ägare.Vi disskuterade hit och dit och har kommit fram till att jag numera är "delägare" till Pandora. Hon kommer att stå på Pauline men hon är lika mycket min som P's. 
 
Vi ska göra upp ett schema på hur vi ska få ner henne i hullet samt bygga muskler. Det blir mindre mat och mer motion. Nu när det är sommar kan hon simma hur mycket som helst.
 
Imorgon ska P och jag gå i Hemlingby med hundarna och grilla, det kommer att bli supermysigt.
Nu ska jag sova för kvällen. har tagit mina mediciner så förhoppningsvis blir jag snart trött, ser såå fram emot morgondagen!
 
Min och P's vackra hund. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0