Myggbett

Usch vad myggbett jag har på både händer och fötter. Avskyr myggen! 
Jag har lite blanade känslor nu och det känns sisådär. Mår inte sådär superbra lär jag tillägga men det blir ng bättre.
 
Inatt pratade Carla och jag till halv 3 eller någonting, tänk vad en människa kan få en att må bra genom att bara skriva lite.
 
Det blir nog ingen hundträning idag, jag är på tok för deppig för att träna hund och Izor kommer garanterat att känna av det.
 
Gruppen "Gävle hundgrupp" har redan fått 21 medlemmar. Det är jätte roligt, då kanske vi kan styra upp en träff snart och kanske grilla, prata och träna. Vill lära känna nytt hundfolk i Gävle som delar samma intresse som jag.
 
Det här blev en riktigt kladdigt inlägg men jaja. om 4 dagar är fina Carla här, ser fram emot det såå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0