Lugn kväll

Var ute vid 3 tiden och kastade boll med Izor, innan det tränade vi lite ingångar i lydnaden. Det gick jätte bra och vi fortsätter med metoden som Åsa och Fia tipsade mig om. Dvs att stå vid en vägg, ett kylskåp, ett stängsel, vad som helst. Just för att få honom så nära mig som möjligt senare i linförigheten.
 
Vid 7 tiden träffade vi Emma och Bella på stan, det var sommarkväll så jag kan lova att det var full rulle på stan. Izor låg ner bland folkmassan och la sig senare till rätta. Att koppla av i den miljön skulle jag iallafall inte kunna göra men Iz gjorde det. 
 
Senare kom det fram en äldre dam och frågade om det var en terv, jag var tydlig med henne att han är osäker på nya människor och hon var så duktig med honom. Hon totalignorerade honom och han gick och nosade på henne, backade inte det minsta utan han var riktigt nyfiken!
 
Senare när Emma kom träffade vi hennes syster samt pappa och Iz hoppade upp i E's pappas famn direkt och vela bli klappad av Emmas syster samt hennes kompis. 
 
Vi gick runt i bollan ett tag till en början, efter det åkte vi till Sätra och hade en minipicknik och därefter promenerade vi i bostadsområdet och efter det satte vi oss på bussen och nu är vi hemma. Det har varit en toppen dag idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0