Kväll

Carla, jag, Olivia, Mizzy och M's pojkvän gick ut och tog en öl för ett tag sedan och efter det gick vi en runda med hundarna. Fy sjutton vad Olivia är en härlig person. Och jag vill flytta till Malmö! hundfolket i Gävle är så j*vla tråkiga och de här i Malmö är sjukt trevliga och öppna av sig. 
 
Olivia och jag pratade om allt mellan himmel och jord, allt om IPO och såkallade "kamphundar" det är härligt att hon inte är en sådan trångsynt hundmänniska som jag stött på gång på gång. 
 
Carla och Mizzy pratade på dom två en hel del. Och Mizzy verkar vara en toppenhärlig tjej trots att jag inte pratat med henne tidigare via nätet eller så! 
 
Imorgon ska vi dra ut på en cykelrunda med hundarna och kanske träffa Olivia en sväng. Man får passa på att träffa folk man tycker om när man är här. 
 
Alla hundar är nöjda och glada och snart ska vi göra kväller.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0