Imorgon far vi

Imorgon åker vi till Malmö, ser såå fram emot våran minisemester dit. 
Carla och jag har packat ner i stortsätt allt som jag ska ta med mig, nu ligger jag totaldäckad i sängen och tänker inte röra en fena. 
 
Idag har vi gjort en hel del, vi gick till hamnen där Limöbåten skulle gå men inte kom den! så vi valde att gå till Testeboån och hundarna hade det jätte roligt. En hel del bilder togs, lånade Carlas kamera så de bilderna får ni se i ett annat inlägg för jag orkar inte sitta och redigera dem nu. 
 
Efter en stund kom Denise förbi och hon tröttade ut Izor totalt, han var redan trött när hon kom men hon fick honom tröttare. Misti var totalt slut när D kom men hon var med i leken en stund innan hon blev allt för trött.
 
Efter 4 timmars simning och lek i vattnet gick vi till rastgården på Öster och där träffade vi nuffen Chiva som kom in i rastgården. Izor var så duktig med henne, hon är precis som en nuffe ska vara, lugn och go! Jätte bra för Izor.
 
Äsch, orkar inte gå in mer detaljerat på vad vi gjort idag. Vi har iallafall 2 totaldäckade tervar och en bra pigg Carla haha. Bloggar kanske en sväng på tåget. Nu ska jag slå på en film och sen sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0