Hundbad, åska och film

Träffade Denise vid 3 tiden och vi gick till Testeboån i hettan. Hundarna svalkade av sig rejält och simmade som aldrig förr. Izor blir säkrare och säkrare i simningen, han simmar på kanonfint utan att plaska med framtassarna som han gjorde i början. men lite bångstyrig har han varit idag, han kom inte när jag bad honom komma till mig med bollen, han som alltid brukar komma som ett raketskott när vi badar.
 
kan bero på värmen och att vi inte har gjort någonting speciellt på ett bra tag.
Imorgon ska Pandora hem, det kommer att bli tomt men samtidigt bra. Nu ska jag försöka jobba mer med Izor, trötta ut honom fysiskt och psykiskt varje dag. Trots att nikotinsuget får mig att explodera. 
 
Som det ser ut just nu vill jag bara ha Iz att tänka på, han går mig på nerverna så det räcker och blir över.
Här kommer iallafall lite bilder på vovvarna. Det är jäkligt trist att bada på samma ställe varje gång men det finns inga andra hundvänliga bad i Gävle! supertrist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0