Hellooo Gävle

Vi kom hem för 1,5 timme sen och prinsen sover som en stock. Resan var lång och utan en enda kisspaus. Inte nog med det var vårat tåg försenat med en halv timme så då passade jag på att träna passivitet. Och visst la sig terven ner för att vila. En barnfamilj kom även fram och vela bli fotad med Izor så det fick dem!
 
Ska käka nu och senare dra till Pauline för att ta Pandora på en långpromenad. Iz får följa med såklart men stackarn skadade sin klo igår när de badade. Inte konstigt att han var så sur! Märkte det när jag vaknade på tåget att tassen var full i blod och att pulpan är blottad. Mattes fina, hoppas att det läker ihop fint.
 
Jag är sjukt seg och frusen. Hoppas bara inte jag blir sjuk eller så. Det blir ingen träning för terveluringen ikväll, han behöver vila!
 
Här är en bild på det jag köpte i Malmö. Kass mobilbild jag vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0