Hästar

Vi trotsade den stekheta värmen idag och cyklade till ån för att bada.
Vi stötte på 2 hundar vid ån, en Vit herde mix och en Papillon. Senare däremot kom det 2 hästar och ryttarna var mina klaskamrater från pararrellklassen när jag gick på Stigslund, Ellinor och Matilda. Izor skällde först ut hästarna men sen var han bara nyfiken på dem, han skulle vara i baken på dem och nosa hela tiden samt att han bjöd upp till lek. Haha, ingen bra ide terven!
 
Han var efter hästarna hela tiden och tyckte att dem var jätte roliga. Sen när de gick så fortsatte Iz att simma efter sin boll som han älskar så kärt därefter cyklade vi hem. Jisses vilken trött hund jag har, det är bra för pappsen är inte pigg idag. Han mår inte bra alls och är sängliggande så jag agerar kock och ska tilllaga kyckling med currysås samt potatis och grönsaker åt honom.
 
Kokar lite potatis till mig själv också och steker på någonting.
Om ett dygn ganska precis är Carla äntligen här. Åh vad jag längtar så jag spricker! Det kommer att vara fantastiska dagar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0