Gävle hundgrupp på facebook!

Nu har jag med hjälp av min vän Carla skapat en grupp på facebook för oss gävlebor med hund. 
Självklart från folk från andra kommuner och län gå med i gruppen!
 
Tanken med själva gruppen är att vi hundmänniskor ska lära känna varandra, kanske gå gemensamma promenader ihop. Träna hund tillsammans eller bara dela åsiker med varandra.
 
Det finns flera grupper som har liknande syfte och det är jag väl medveten om, men det är ingen grupp som är speciellt aktiv. Oftast är det bara gemensamma promenader och inget mer. Jag som hundägare vill lära känna nya människor som delar samma intresse som mig. 
 
Hoppas ni går med i gruppen bloggläsaren!
Gruppen heter "Gävle hundgrupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0