Dagen

Inatt mådde jag inte så bra men det är över helt nu. La mig på golvet och gosade med Izor en stund innan jag bestämde mig för att börja titta på en serie som jag laddat ner. Blev genast mycket gladare och somnade runt 3- halvt 4 tiden. 
 
Idag vaknade jag vi 5 tiden, suck. Sen jag slutade röka så sover jag jätte dåligt. Nåja. Har inte gjort någonting speciellt, har hunnit sätta ut fler annonser på facebook på saker som jag säljer. Har redan sålt en hurtta sele som ska läggas på brevlådan idag. 
 
Ska troligtvis en sväng på stan och sen blir det nog skogen med terveluringen.så att han får springa av sig. 
 
För att inlägget inte ska bli så tomt bjuder jag på en bild Pandora.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0