Vinterbus

Skrev ett jätteinlägg men det försvann, så typiskt. 
Så jag drar ihop gårdagen lite fort. 
 
Träffade Emelie och henes vovve Lisa, vi pratade och jag fick ett nytt tips att träna Izor på vid hundmöten, ska ge det en chans och prova. Just nu ignorerar jag honom och bara går förbi hunden, det funkar väl sisådär han gör ju utfall. Men vi får se hur det här kommer att gå. Vi släppte hundarna en liten stund också, Izor bjöd upp till lek flera gånger men Lisa sa ifrån och vela inte alls leka med honom. Han blev tillslut frustrera oxh började skälla på henne, men efte en liten stund insåg han att det var lönlöst att hålla på så han gav upp helt enkelt.
 
Efter det gick Iz och jag en runda och stannade till vid en rastgård där vi kastade lite boll i en time ungefär, efter det fortsatte vi promenera samtidigt som jag hade sms kontakt med Denise. Vi bestämde för att ses så Iz och jag gick till henne. När vi var framme så var hennes mamma och Herkules ute så vi väntae in dem innan, när de kom in så gick vi ut med hundarna en runda. När vi kom in beslutade vi oss för att se på film, det slutade med att vi tittade på första och andra säsongen av Solsidan. 
 
När sista avsnittet var slut och jag skulle gå hem så var klockan 00.30 så vi hade varit borta ett bra tag!
 
Imorgon ska jag och Hana åka till Valbo och handla (om vi hittar någonting roligt).
Här kommer några bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0