Vila i frid Liselott

Inatt förlorade Denise sitt ena marsvin Liselott. Inte pga fyrverkerierna utan på grund av ålder. Hon skulle fylla 5 år, samma dag som Izor skulle fylla 2 nu i februari. 
 
Liselott var ett sånt där marsvin man träffar en gång i livet. Hon var väldigt speciell och snäll. Jag som inte är intresserad av marsvin eller kan någonting om dem blev genast lite fäst vid henne när jag träffade henne sist.
D har haft över 20 olika marsvin men ingen var som Liselott. En extremt personlig äldre dam som fick leva sina sista dagar hos någon som älskade henne av hela sitt hjärta.
 
Nu är det säkert många här som tänker "men det är bara ett marsvin, blablabla" men så ligger fallet inte till. Det spela ingen roll om det är ett marsvin, en mus, en häst, en katt, en kanin, en gris, en ko, det  som helst. För någon betyder dessa djur otroligt mycket. 
 
Jag minns själv när min första hamster dog, han var också en amster man bara möter en gång i livet. Jag grät floder när han dog, jag sördje honom i flera år. Trots att jag just då redan hade en annan hamster så kunde jag inte sluta tänka på min älskade döda vän. 
 
Vila i frid Liselott.
Tänker på dig Denise. ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Älskar dig, Mandana. Tack för att du skrev ett inlägg om henne. <3

Svar: Det var det MINSTA jag kunde göra, ily <3
Mandana Veysi

2013-01-01 @ 20:41:32
URL: http://www.hippaherkules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0