Träning

Dagens träning gick betydligt bättre än gårdagens. Vi tränade mycket kontaktövningar!
Vi tränade även sitt, ligg och stå. Jag funderade lite över hur jag skulle få honom att inte backa bak så värst när jag ber honom ställa sig så han fick stå precis framför en vägg. Då fanns det liktsom ingenting att backa in i. Det gick riktigt bra. Vi avslutade det hela med att han fick leta fram godis som jag gömt i en filt. Han klarade det galant fast det var lite småklurigt då det är så fruktansvärt mycket dofter på den filten. 
 
Nu ligger han och vilar, han är helt enkelt en nöjd Tervueren.
När vi kom in från promenaden fick han hoppa in i badkaret, jäklar vad tung han har blivit. Har svårt att bära honom nu! sköljde bara av öronen på honom. Han ska få bli ordentligt badad snart framöver. 
 
Här kommer lite nya fräsha bilder på prins. Är för lat för att släpa med mig systemkameran ut så ni får nöja er med mobilbilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0