Tidig kväll

Det blir en tidig kväll för mig, har bup tid kl 10 imorgon bitti och ska få träffa läkare som ansvarar för mina mediciner och troligtvis lägga till någon medicin.
 
Har tagit en sömntablett för 40 minuter sedan, däckar förhoppningsvis före tolv iallfall, måste upp tidigt imorgon, får inte missa den här tiden. Sist jag träffade Linda var ju Izor med så då kunde jag inte träffa läkaren som skriver ut medicin. Izor var i vilket fall viktigast då.
 
Om vädret är lika fint imorgon som det var idag ska jag fota grabben lite. hoppas på fin väder!
 
På onsdag ska jag till skolani gen, hjälp, känns som om det var evigheter sen jag var där. Har en hel del plugg om hundens anatomi som jag inte ens gjort hälften av. Förstår ingenting och det får mig att känna mig totalt värdelös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0