Storhandlat

Blir en tidigt inlägg, har resat datorn i timmar samt överfört filer till min nya exderna hårddisk. 
 
Åkte till Valbo med Emma idag, och jag handlade för drygt 1500kr!!! Blev en dyr shoppningrunda men allt var såklart inte till mig, köpte 2 håddiskar 500gb (vela ha en tb men den var för stor och klumpig), samt att jag måste åka tillbaka till valbo imorgon då jag råkade köpa två olika hårddiskar!!! Den ena fungerar endast till Windows 8. 
Sen köpte jag kablar så vi kan koppla in min dator i tvn, massa olika smaker till soodastreemen. Sen var vi på Jennys och jag köpte några Hurtta selar som som ganska billiga, den ena passar Izor trots att det var strl 100. (vanlig spårsele) tyvärr var Y-selen för stor så ska sälja den. Köpte även ett kort koppel (lydnadskoppel) i läder som kommer användas i skyddet samt i lydnaden. 
Fick även lite smakprov åt Izor på Taste of the Wild. Samt lite hundgodis. 
 
Sen trallade vi vidare till Ikea ♥ och där köpte jag en juicepress, sånna där nypor som man sätter ihop plastpåsar med, en tekula/tesil med handtag, Sen köpte jag pizza och chokladtoppar åt pappa och dem andra. 
 
Vi var borta i drygt 4 timmar och helt slut!!!
Imorgon ska vi åka tillbaka dit, måste byta hårddisken så vi tar med hundarna för lite miljöträning. Samt att iv kansek hittar någon mysig skog att gå i. 
 
För ett par timmar sen var Izor överpigg och glad så jag tränade lite med honom, testade med apportbocken och nu minsann greppar han den frivilligt och håller kvar den. Duktiga prins. 
 
 Köpte en hårddisk till brorsan så där gck 700kr, samt att papap ska betala för soodastrem smakerna och ikeagrejerna. Dock bjuder jag på pizzan och fikat. Kablarna får Martin och jag dela priset på om inte pappsen vill betala för jag köpte dem för att vi skulle kunna titta på filmer på tvn och för en gång skull sitta i samma rum samtidigt. För ärligtalat gör vi inte det. ALDRIG att vi har gjort det tror jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0