Städar

Håller på att städa mitt skitiga rum, Iz håller sig borta nä han hör dammsugaren eka i rummet. Ska även torka fönsterbrädan, borsta bort hundhår från sängen och möblera tillbaka som det var innan.
 
tog med mig Izor ut en snabbis och mötte upp Måns och fick 2 stycken rådjursklövar av honom. Jätte snällt, vi ska ju prova på viltspår för första gången till våren. Vet inte om Izor körde det i sitt förra hem men sen jag har tagit över honom har vi inte gjort det.
 
Vaknade vid halv 3 tiden idag!! helt sjukt, Iz låg och sov med mig han, han visade inga tecken på att han behövde gå ut för isånnafall hade jag vaknat.
 
Nu ska jag fortsätta städa, sen ska jag gå en länge sväng med Izor.
 
 En gammal bild på Pandora får pryda detta inlägg

Kommentarer
Postat av: Marion

Även vi har sena vanor, så vi är sällan uppe och vakna före 10 en helg, och då är det klockan som väcker mig. Tack och lov bor jag där gör numera..På det förra stället gnällde folk jämt "Du förstår väl att hundarna måste ut på morgonen" mmmm.... Vi gick ofta vår sista tur vid 5 på morgonen :) och sov därför längre in på dagen.
Tror han gillar viltspår. Kör det med min, och han älskar det.

Svar: Vi har tack och lov inga grannar som klagar, däremot är papp lite sisådär när han ser att Iz och jag inte varit ute. Han tror att Iz inte klarar av att slappa ett par extra timmar på morgonen.
jag tror också att han kommer att tycka om viltspår, han älskar att jobba och att använda nosen. :)
Mandana Veysi

2013-01-18 @ 18:20:11
URL: http://whyakin.hundrapport.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0