Snöstorm

Kan det inte bara sluta snöa så extremt? det är jobbigt att gå i snöstormen och hunden får ingen vidare aktivering utomhus. Jag gör det bästa av situationen och tränar inne med honom. Snön är upp till knäna (om man inte ska gå där det är skottat) kasta boll i snön är väl ingen höjdare då bollen försvinner, vi får se om ja hittar hans boll till våren som försvann häromdagen!
 
Izor har ingenting emot utan får tokryck i kopplet och hoppar omkring och snurrar för att han blir så glad. Tur det. Är så tacksam att min hund gillar att gå ut i alla väder, finns j hundar som inte rör en tass utanför dörren om det regnar eller kanske snöar.
 
KnäppIz skuttar som en hare i snön och tycker att det är extremt kul. Lättroad kille iallafall, får gå ut och kasta lite snöbollar åt honom där de inte har skottat. får dock ha koll så att ingen kommer med en hund. Det har aldrig hänt tidigare men kommer endå att ha ett extra öga då man även ser så dåligt i stormen.
 
 
Nåja, var iallfall iväg till skolan idag, det var inte jobbigt alls. Vi lyssnade på en föreläsning om mentalitet. Det var faktiskt intressant, föreläsaren skulle komma tillbaka en gång till och prata. Jag ser fram emot det!
 
Imorgon är det tydligen ännu en föreläsning, börjar halv 9. herregud hur ska jag ta mig upp för att sedan vara i skolan halv 9?! Det är en dum ide att ta en sömntablett för risken finns att jag kommer att vara väck imorgon och bara sluddra i princip. Hm... vi får se vad jag väljer att göra, kanske blir jättetrött av promenaden med Iz! Ska käka någonting först. Har inte gjort det idag och lilleman ligger faktiskt och sover i sin bädd. Fy sjutton vad söt han är.
 
Bilderna jag tog häromdagen kommer! men fixar med redigeringen imorgon, tänker inte låsa mig framför photoshop nu. Då kommer jag aldrig att somna.
Här kommer en bebisbild på världens sötaste Izor som spårar för andra gången. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0