Shopping

 
Var på stan idag med min syster och fick lite saker, bla en militärmönstrad skjorta som jag länge velat ha, trosor samt en vinterjacka jag också velat ha vääldigt länge. Tänkte köpa den när den inte var på rea men det blev aldrig av, unrar varför. Nåja, hittade den nu inne på Cubus för bara 299kr! Köpte den såklart.
 
Efter att ha strosat på stan ett tag följde jag med min syster till station för att vänta in hennes tåg. Vi satt där i en kvart ungefär sen kom tåget och vi sa hejdå.
 
Var även till banken idag och fixade ett leg, haha jag ser jätterolig ut på bilden. Nåja, nu är det gjort iallafall!
 
När jag kom hem möttes jag inte av någon hund för papa var ute med honom, på golve hittade jag istället ett brev till mig. I kuvertet låg det 150kr samt ett brev som verkligen gjorde min dag.
 
Bilder på köpen kanske kommer senare ikväll om jag kommer ihåg det. Minnet är ju bra men kort.
Iz har inte fått någon aktivering idag så vi ska köra lite trick samt fylla aktiveringsbollen med lite gotta. Det är verkligen ruggit kallt ute idag, så det har inte blivit någon långpromenad med Iz, han får klara sig. Just nu ligger han sött och sussar bredvid mig.
 
Nu har jag postat selarna till Rebecka och hoppas att de kommer nu i veckan!
Kolla gärna in Rebeckas blogg! www.Skojaochrebeckasliv.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0