Shopping!

Mötet på bup idag gick bra, efter det gick pappa och jag till Swedbank där jag hämtade ut mitt leg!
Därefter gick vi hem och jag tog ur Izor på en snabbkissrunda. Därefter for vi till Dollarstore och handlade för fulla muggar! Ojoj så roligt det kan vara att handla. Köpte en parfym till pappa, och han bjöd på massa tugg och gotta åt Izor samt parfymer osv åt mig. Tack världen snällaste pappa. ♥
 
Istället för att skriva om allt så får ni se bilder.
Mina parfymer
Till papi
Mina fina muggar ♥
pulverkaffe!
Till Izor: Oxöron, tunna godisar, tuggben samt Cesar "delikatess mat" som han ska få på sin födelsedag.
Trosor
Sminkborstar och nagelfilar
Energidricka
Nudlar
Tamponger och bomulls pads
Iz visar upp några mobilhänger/nyckelband(?) vet inte vad de heter, som vi fick gratis
Såhär ser Izors godis och ben låda ut, där kan man hitta allt från grissvansar, oxhalsar, tuggben, grisöron, torrfoder, våtfoder, träningsgodis m.m Han är bortskämd Izor, allt ryms inte i lådan så ännu en låda (dock mindre) är fylls med hans träningsgodis och tugg.
En del av godislådan, det ligger massor av annat gott under detta också
Lite tuggben
Så avslutar vi inlägget med en bild på Izor när han fått sitt ben som jag fick från Härmoni på hundmässan, det slank ner direkt! Mycket uppskattat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0