Seg

Jag försöker och försöker med den här förbannad hunduppgiften vi har i  skolan men jag förstår ingenting. Jag har bett om hjälp av flera men de förstår inte heller. Snart ger jag upp.
 
Har smsat Hana, vi skulle ses idag och låta hundarna leka en sväng samt träna enkla övningar, har skrivit till henne på facebook men inväntar svar. Har lyckats äta en knäckebrödsmacka, är redan lite yr och har huvudvärk.
 
Kan inte sluta tänka på hunduppgiften, suck...
Izor har inte fått någon form av aktivering idag, därför vore det perfekt om Iz och Asterix fick leka iallfall, så att han blir av med lite energi.
 
Ska ta en huvudvärkstablett och fortsätta kolla på en film och hoppas på att få ett svar snart av H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0