Plugg

Gud så jag har ansträngt mig idag! har pluggat jätte mycket, slutade med att jag stannade en timme extra i skolan så jag kom hem vid 5 tiden. 
 
För andra kanske det jag gjort idag inte är någonting, men för mig är det mycket. Och det är det som räknas.
Har faktist kommit någon vart på hundarbetet som jag irriterat mig på så länge då jag inte förstått någonting.
 
Har kopierat upp en herrans massa sidor från en bok som lite hjälp. Ska fortätta plugga imorgon, tänker inte ens öppna väskan idag, jag har ingen ork efter dagen och tja, då ä det så. Det viktigaste är att jag har försökt och det är jättebra att jag har kommit någonvart.
 
När jag kom hem tog jag ut prinsen, han fick lattja i snön en stund på hemvägen. Jäklar vad den hunden tycker om snö. Han vill helst klättra upp på alla snövallar och dyka i varje snöhög. Nästan alla gånger får han göra det i hopp om att han ska bli lite trött. Haha, han kanske blir nöjd för stunden men trött blir han minsann inte. Om vi inte har kastat snöbollar i en timme i djursnö då kanske + en lite längre promenad på det och lite hjängympa i form av aktiveringsboll. 
 
Nu håller jag på att koka potatis, ska slänga ihop någonting som jag kan äta sen. Och Izor ligger och tuggar på ett ben. 
 
Imorgon när klassen slutar så ska jag träffa Emelie och hennes blandras Lisa. Hon ska ge mig lite tips på hur jag ska hantera Izor vid hundmöten osv. Ser fram emot det jätte mycket. 
 
Och någongång i helgen ska Hana och jag ut till BK för att träna hundarna om det är plogat där, annars blir vi på hemmaplan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0