Mobilinlägg

Har inte bloggar någonting mer idag kom jag på nu.

Vi gick iallafall ut och kastade boll som försvann i djupsnön. Tränade några lydnadsmoment och jag rekommenderar inte linförighet i djupsnön. Var helt slut. Sen lekte han lite och vi sprang och tjoade i snön. Inte för att jag är så värst mycket för snö men izor är det! Riktig norrlänning dem där terven. Sist fick han söka upp hundgodis/hundmat en stund, efter det fick han ha på sig BoT täcket på hemvägen då vi gick en bra runda.

När vi kom in så cyklade pappa pch jag till Willys och handlade. Köpte grejer så jag kan göra lite god veganmat.

Provade på att göra en variant av veganost idag med misslyckat resultat.

Sen in i duschen och nu ska jag sova! God natt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0